Vratka, nebo reklamace? S námi to jde vyřešit hladce.
Zakoupené zboží nesedí, nebo nevyhovuje? Do 14 dní po nákupu. | Odstoupení od smlouvy
✔️Stačí vyplnit tento formulář.
Zakoupené zboží nefunguje, nebo je poškozené? Do 14 dní po nákupu.
✔️Stačí vyplnit tento formulář.
Zakoupené zboží nefunguje, nebo se rozbilo? Více než 14 dní po nákupu. | Reklamace
✔️Stačí vyplnit tento formulář.
Zboží dorazilo poškozené?
Převzali jste jej od přepravce?
✖️ Pokud ne, tak to vyřešíme za vás a zašleme nové zboží.
☑️ Pokud ano, je nutné to nahlásit neprodleně přepravci. Nejpozději však do 2 kalendářních dnů. Upozornění: Převzetím zboží od přepravce a podpisem stvrzujete, že zboží přebíráte nepoškozené. Pokud by zásilka jevila známky poškození, je přepravce povinen sepsat zápis o poškození zásilky, pokud není přiložen nebo s vámi sepsán, tak takovou zásilku nepřebírejte.
Poslali jsme špatné zboží, nebo chybí něco v objednávce?
Dejte nám to prosím vědět na kontaktní mail info@iocel.cz a v nejbližším termínu to vyřešíme a napravíme.
Máte jiný dotaz, který jste zde neobjevili?
V ideálním případě pište na: info@iocel.cz, nebo volejte na telefon +420 739 653 662.